Kalite Politikası
Pimsun Makina Otomotiv San. İç Ve Dış Tic. A.Ş. olarak; müşteri odaklı ürün ve hizmet yaklaşımı Kalite Politikamızın temel taşıdır.
Bu doğrultuda;
- Müşterilerimizin ürün ve hizmet kalitesi anlamında beklentilerini karşılamayı ve sektörümüzde bu alanda örnek olmayı,
- Müşterilerimizin memnuniyetlerini arttırmak için ürünlerimizi ve süreçlerimizi düzenli olarak geliştirmeyi,
- En üst düzeyde müşteri memnuniyeti sağlayacak şekilde kalite hedeflerimizi belirleyip bu hedeflere ulaşmak için takım ruhu içerisinde gerekli tüm çalışmaları gerçekleştirmeyi,
- Kalite yönetim sistemi çerçevesinde tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için, ekip çalışmasına önem vererek kalite bilincini oluşturmayı ve düzeyin sürekli yükseltilmesini sağlamayı,
- Maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmeyi ve uygulamayı,
- Tedarikçi ve müşterilerimizle güvene dayalı bir işbirliği içinde olmayı,
- Şirketimizin sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla risklerin periyodik ve sistematik olarak tespiti, değerlendirilmesi ve gerektiğinde tedbirlerin alınmasını sağlamayı,
- Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda tüm süreçlerdeki verimliliğin uluslararası düzeyde rekabet edebilecek seviyeye yükseltilmesini sağlamayı,
- Uymakla yükümlü olduğumuz ulusal ve uluslararası tüm standart, kanun ve yönetmelikleri yerine getirmeyi,
- Kalite yönetim sistemimizi; ISO 9001:2015 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante etmeyi, belgelendirmeyi ve devamlılığını sağlamayı,
- Kalite Yönetim Sistemimizi gözden geçirerek sürekli iyileştirilmesini sağlamayı,
- İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmayı,
- İş hacmini sürekli geliştirerek, ülke ekonomisine katkıda bulunmayı kabul ve taahhüt ederiz.
- Kalite politikamızın ilgili tarafların erişimine açık, şeffaf, ulaşılabilir ve anlaşılabilir olması önceliğimizdir.